Titkársági feladatok
A Titkárság feladatai közé tartozik elsősorban az Önkormányzat működésének segítése, azaz a polgármester munkájának technikai megszervezése, továbbá az ezzel összefüggő szakmai, adminisztratív feladatok elvégzése. Közreműködik a a polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző napi munkavégzéséhez kapcsolódó titkárnői feladatok ellátásában.
A Titkárság látja el továbbá az iratkezeléssel kapcsolatos feladatokat, levélpostai küldemények átvétele, beérkezett iratok bontása, érkeztetése, iktatásra átadása. A fentieken túl a Titkárság ellátja az alpolgármesterek fogadóórájának megszervezését, dokumentálását, a panaszok ellátását.
Közreműködik az Önkormányzat – különös tekintettel a testvér‐ és partnervárosi – nemzetközi kapcsolatainak szervezésében, elősegíti a külföldi delegációk fogadásának tervezését és lebonyolítását.
A titkárság közreműködik az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal rendezvényinek szervezésében, segíti a protokoll előírásokat, továbbá az önkormányzati kitüntetésekkel járó feladatok ellátását.
Ügyintézők:
Kaplonyiné Radványi Renáta
Elérhetőségek:
tel.: 42/263-101, 132-es mellék
fax.: 42/263-309
e-mail: titkarsag@nagykallo.hu
Baglé Istvánné
Elérhetőségek:
tel.: 42/263-101, 130-es mellék
fax.: 42/263-309
e-mail: erikabagle@nagykallo.hu
Vonatkozó jogszabályok:
- Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
- Nagykállói Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata (159/2015.(VI.30.) KT. határozat)
- Önkormányzati hivatalok egységes irattári tervéről szóló 78/2012.(XII.28.)BM rendelet
- Ügyirat kezelési Szabályzatról szóló 11/2008. számú utasítás.