Iktatási feladatok
A hivatalba beérkező és az onnan kimenő levelek iktatása az IRMA iktatóprogrammal történik. A beiktatott ügyiratok előadói munkakönyvvel történő átadása az ügyintézők részére.
Az elintézett ügyek iratainak átvétele az ügyintézőktől irattározásra, majd irattárba helyezésre.
Iratok selejtezésére 5-6 évente kerül sor, ilyenkor a selejtezéshez történő segítség nyújtása.
Hirdetmények kezelésével kapcsolatos feladatok:
Hirdetmények átvétele az ügyintézőktől. A feltüntetett időn belül kifüggesztés a Hivatal földszintjén elhelyezett zárható hirdetőtáblán, valamint azon hirdetmények informatikus részére történő átadása, amelyek honlapon történő közzététele szükséges. A kifüggesztési idő leteltét követően a hirdetmény ügyintézőkhöz történő visszajuttatása a kifüggesztés megtörténtének igazolásával.
Ügyintéző:
Torma Lászlóné
Elérhetőségek: tel.: 42/263-101, 150-es mellék
fax.: 42/263-309
e-mail: tormalne@nagykallo.hu
Alkalmazott jogszabályok:
- Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
- Nagykállói Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata (159/2015.(VI.30.) KT. határozat)
- Önkormányzati hivatalok egységes irattári tervéről szóló 78/2012.(XII.28.)BM rendelet
- Ügyiratkezelési Szabályzatról szóló 11/2008. számú utasítás.